İade Değişim Şartları

Siparişinizi teslim aldığınız tarihten itibaren Tüketicinin Sebep Göstermeksizin Cayma Hakkı kapsamında 7 gün içerisinde yasal iade hakkınız bulunmaktadır.
İsteğiniz bize ulaştığında yetkililer tarafından değerlendirildikten sonra iadeniz uygun görülmesi halinde iadeniz gerçekleştiğinde size bilgi verilecektir. İade edeceğiniz ürünü eksiksiz, orijinal faturasıyla paketi hasar görmemiş, kullanılmamış, kullanım hatası sonucu hasar görmemiş haliyle POINTBACK’in doğru adresini içerecek şekilde geri göndermeniz gerekmektedir.
Ürün kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları bize iade ettiğiniz paketin içinde eksiksiz ve hasarsız bir şekilde bulunmalıdır.
Değişim tadilat talebiyle gönderilen tüm ürünlerin kargo masrafları göndericilere aittir. Satılan ürünlerin stoku sınırlı sayıda olduğundan değişim taahhüdü verilememektedir. Değişim yapılamadığı takdirde iade süreci başlatılacaktır.
İade kargonuz POINTBACK'in iade adresine (Mehmet Nesih Özmen Mah. Fidan Sok. No : 7/2 Merter- Güngören / İstanbul) ulaştıktan sonra ürün bedeli 10 işgünü içerisinde, Kredi Kartınıza veya Havale/EFT yapmış iseniz hesabınıza iade edilmektedir. Taksitli olarak satın almış olduğunuz ürüne ait bedelin tamamı kredi kartınıza iade edilmekte ancak bankanıza bağlı olarak bankanız tarafından iadenin kredi kartınıza geri ödemesi taksitli olarak yansıtılabilmektedir. İadenizin ekstrenize yansıması bankanıza bağlı değişiklik göstermektedir. İade işleminizin kredi kartı yansımasında gecikme yaşanması halinde bankanızdan detaylı bilgi almanız gerekmektedir. Bu süreç tamamen bankanıza bağlı olup POINTBACK'in bankanıza müdahale etme hakkı yoktur.
POINTBACK internet sayfası üzerinden yapılan alışverişlerde, siparişinizi teslim aldıktan sonra 7 gün içerisindeki iade/değişim işlemleri internet depomuz üzerinden gerçekleştirilmektedir. Siparişinizi aldıktan 7 gün sonraki değişim talepleriniz için müşteri hizmetlerimizle iletişime geçebilirsiniz: Email: info@pointback.com.tr
 
Ürünün İadesi durumunda tarafınıza teslim eden kargo şirketi (SÜRAT KARGO) 1040612038 firma kodumuz ile ürünün iadesini gerçekleştirebilirsiniz. Farklı kargo şirketleri tarafından gönderilen iadeler gönderici ödemeli olmadığı sürece kabul edilmeyecektir.

Özel Koşullar :

  • Siparişiniz teslim edildiğinde, kargo yetkilisi eşliğinde paketinizi açmalı ve ürünü kontrol etmelisiniz. Özellikle ezilmiş, yırtılmış, açılmış veya ıslanmış paketlerde bunu yapmanız önemlidir. Kontrol ettikten sonra herhangi bir sorunla karşılaşmanız halinde paketi teslim almayıp kargo yetkilisine bildirerek kargo şirket tarafından tarafımıza iade edilmesini sağlamanız gerekmektedir.
  • Orijinal ambalajı zarar görmüş, tahrip edilmiş, herhangi bir şekilde kullanımdan dolayı zarar görmüş ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
  • Müşteri ürünü teslim aldığı andaki durumu ile iade etmekle ve kullanımdan kaynaklanan ticari kaybı ödemekle yükümlüdür.
  • Tek kullanımlık ürünler, hızlı bozulan veya son kullanım tarihi geçme ihtimali olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
  • Ürün ambalajı açılmamış, denenmemiş ve kullanılmamış olmalıdır.
  • Ürün iadesi, ancak, varsa hediyesi ve ürünün bütün standart aksesuarları, ambalajları hasarsız ve tam olarak, orijinal paketleri ile birlikte geri gönderildiğinde alınmaktadır.
  • Her tür kişisel bakım ürünlerinin ancak ambalajı açılmamış, bozulmamış, kullanılmamış ve denenmemiş olduğu takdirde iadesi kabul edilir.
* Üstteki garanti ve iade şartları sadece internet üzerinden gerçekleştirilen satışlar için geçerlidir.
IdeaSoft® | E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.